میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

جلوگیری از اجای پاپ آپ در فایرفاکس

اگه شما مرورگر فایرفاکس داری و از پاپ آپ های بعضی سایت ها خسته شدید بوسیله ی برنامه ی جانبی Adlock Plus Pop-up میشه از اجرای خودکار پاپ آپ ها جلوگیری کرد.کافیه که این برنامه رو از سایت زیر که برای خود فایرفاکس هست نصب کنید و بر پاپ آپ تمام سایت ها مسلّط باشید.

Install Link

آموزش استفاده از برنامه هم در ادامه مطلب هست و کسایی که بلد نیستن با برنامه کار کنن حتما بخونن

بعد از نصب روی Restart کلیک کنید تا مرورگر دوباره راه اندازی بشه...

سپس از طریق منوی Firefox ، گزینه ی Add-ons رو انتخاب کنید :


جلوگیری از اجای پاپ آپ در فایرفاکس

میتونید برای بازشدن پنجره ی Add-ons از کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+A هم استفاده کنید.

در پنجره ی باز شده شما  Adblock Plus Pop-on Addon  رو مشاهده می کنید ... روی Options کلیک کنید.

اگه قصد دارید تمام پاپ آپ ها رو بلوک کنید  از کشو روبروی Default action for sites not listed  روی  Block all pop-ups کلیک کنید و Ok بزنید.

امّا گاهی اوقات شما قصد دارید یک سایت رو بلوک کنید یا همه ی سایت ها رو بلوک کردید و فقط میخواید یک یا چند آدرس آزاد باشن که برای این کار کافیه روی Add site rule کلیک کنید و تنظیمات دلخواهتون رو انجام بدید.


توجه داشته باشید که سایت هایی مثل سایت های وبلاگ دهی رو حتما پاپ آپشون باز بذارید چون اگه بخواید مثلا به یه متن لینک بدید سرعت عمل شما کاهش پیدا میکنه.

سوالی بود از قسمت نظرات مطرح کنید که جواب داده بشه

نظرات 4 + ارسال نظر
فاییزه چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 08:49 ب.ظ

ایول داداشی از شر همشون خلاص شدم
دمت گرم خیلی جیگری

خواهش می کنم ...

ساناز چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام.
مشکل من پاپ آپ نیستش، اینه: بدون اینکه درحال استفاده از مرورگر باشم برام صفحه های خاصی بطور خودکار باز میشه اینو باید چطور متوقف کنم؟ :(

سلام شما احتمالا از برنامه های تغییر آی پی استفاده می کنید که به دلیل رایگان بودنشون ، کلی تبلیغ می کنن !

آرزو سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام.
دستتون درد نکنه.یعنی من اعصابم خط خطی شد از بس یه لینکو که باز میکردم ده تا صفحه دنبالش باز میشد. :|

سلام
سر شما درد نکنه آبجی جان .. خوشحالم تونستم کمکتون کنم .

یاور یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.fundoon.ir

ُلام داش ممد یاورم
الان تو گوگل داشتم درمورد بداشتن پاپ آپ در فایرفاکس سرچ میکردم که میهن وب باز شد خیلی برام جالب بود و خوشحال شدم.استفاده کردم ممنون........بگو میهن وبو دست کم گرفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد