میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

کد نمایش تعداد افراد آنلاین

تعداد افراد آنلاین

دوستان محترم ، کدهایی که فقط تعداد افراد آنلاین رو نشون بدن خیلی زیاد نیستن و سایت هایی مثل ایران اسکین و سوساوب تولز و شاید بعضی سایت های دیگه این امکان رو بدن که اصلا پیشنهاد نمیشه چون لینک تبلیغاتشون زیاد هست و اگه لینکشون رو حذف کنید دیگه کار نمیکنن ضمن اینکه گرافیکی هم نیستن.

قصد دارم یک سایت بسیار مفید خارجی توی این زمینه معرفی کنم که بعد از وارد شدن به اون سایت و درج آدرس وبلاگ یا وب سایتتون کدی به شما میده که بعد از قرار دادن توی قالبتون ف تعداد افراد آنلاین رو نشون میده.

نمونه ی این ابزار:

کد نمایش دهنده ی افراد آنلاین


خب در صورتیکه از این ابزار سبک و زیبا خوشتون میاد وارد این سایت بشید و بعد از درج آدرستون کدی رو که بهتون میده رو توی قابلتون قرار بدید.


نظرات 7 + ارسال نظر
پویا سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 03:47 ق.ظ

خیلی ممنون

خواهش می کنم

یکی جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 09:36 ب.ظ

تشکر

خواهش می کنم یکی جان

ارمغان یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 04:38 ب.ظ http://armaghantaherkhani.blogfa.com

خوب بود

:)

فاخته چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 04:48 ق.ظ

واییییییییی عالی عالی عالی
عالی و دقیق من از این وب گذار گرفتم خیلی فضایی نشون می ده .... کدی داری که بازدیدهارو هم دقیق نشون بده این دقیقه دقیقه ... با وب گذار یکیه ولی متاسفانه وب گذار آمار منو نصف نشون می ده ولی رتبه ام توی الکسا داره می ره بالا بدجور

سلام
در کوتاه ترین زمان ممکن کدی که گفتین رو در میهن وب به اشتراک میزارم

eli چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 07:52 ب.ظ http://latin-turkey.mihanblog.com

خیلی ممنونم

خواهش میکنم دوست عزیز

حسن شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 02:23 ق.ظ

خوب بود. ساده و کارامد. مرسی :)

روژینا دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://jinarojina.blogfa.com

خیلی ممنون....

خواهش میکنم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد