میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

سری اول با هم بخندیم میهن وب

بخندیم

چرا وقتی یه بچه آروق میزنه همه میگن ای جان ولی ما که آروق میزنیم میگن زهره مار؟*****

MihanWeb

*****

چرا کل هواپیما رو از جنس جعبه سیاه نمی سازن که بعد همش سالم بمونه؟!

*****

MihanWeb

*****

آقا چرا میگن شلوار مرد نباید دوتا شه؟!؟من ٧.٨ تا دارم هیچ اتفاقی هم نیفتاده

*****

بقیه در ادامه مطلب

یادش بخیر دوره دبستان میومدیم میگفتیم یه سوال هم غلط نداریم
راهنمایی: یه غلط دارم
دبیرستان: یدونه درست زدم!!!!!!!!!!!!!!

حالا تو دانشگاه: فک کنم یه سوال رو فهمیدم


*****

MihanWeb

*****


اینترنت اکسپلورر چیست؟
..
..
..
..
..
..

نرم افزاریست که کمک می کند، که پس از نصب ویندوز به دانلود

موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم بپردازیم


*****

MihanWeb

*****


شمایی که وقتی از عابر بانک پول میگرید، می‌شمریدش، حالا گیرم که کم بود، چی کار میخوای بکنی ؟؟


*****

MihanWeb

*****

رفتم سوپر مارکت سر خیابون،یه بچه اومده به فروشنده میگه پفک چنده ؟

فروشنده میگه چه پفکی ؟ میگه این پفک پونصد تومنیا


*****

MihanWeb

*****

نمی دونم چه حکمتیه که هم بیکارم ، هم وقت نمی کنم یه هیچ کاری برسم


*****

MihanWeb

*****

اصلا همون موقع که معلم اول ابتداییمون اومد گفت :
دستگاه فتوکپی خرابه برگه از دفترتون بکنید ...

باید قید این سیستم آموزشی رو میزدم و میرفتم خارج


*****

MihanWeb

*****

شش پارادوکس در کشور ایران:

1- هیچ کس کار نمی کند، اما تمام برنامه ها اجرا می‌شود.
2- تمام برنامه ها اجرا می شوند، اما بازار راکد است.
3- بازار راکد است، اما هیچ کس گرسنه نیست.
4- هیچ کس گرسنه نیست، اما همه نا خوشنودند.
5- همه ناخوشنودند، اما هیچ کس شکایتی ندارد.
6- هیچ کس شکایتی ندارد، اما زندان ها پر است.

*****

MihanWeb

*****

نظر یادتون نره

نظرات 2 + ارسال نظر
هاجر شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 09:39 ق.ظ http://www.bombekhande75.blogfa.com

خیلی قشنگ بود آقا محمد، حال کردم ، خیلی ممنون که موجبات خنده وشادی ما را فراهم کردی
به وب منم اگه سر بزنی خیلییییییی خوشحال میشم اما نه بدون نظر

محمد پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 02:07 ب.ظ

خیلی سالاره داداشم

ممنون که سر زدی داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد