میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

بهترین سرویس دهنده ی ایمیل

بهترین سرویس ایمیل

در این پست قصد دارم بهترین ارائه دهنده ی سرویس ایمیل رو بعد از تحقیقات زیاد و با دلایل منطقی و ثابت شده و همچنین پرس و جو از افراد متخصص خدمت شما عرض کنم پس در ادامه مطلب با میهن وب همراه باشید.

خب دوستان میهن وبی :

به این سوال به طور خلاصه پاسخ می دهیم جیمیل بهترین و امن ترین سرویس دهنده ی ایمیل هست . چون محیط کاربری آسان و خوش دستی دارد. چون رایگان و دارای امکانات بسیار زیاد است. چون می تواند دیگر سرویس های ایمیل شما را به راحتی مدیریت کند. چون قابلیت لیبل زنی، فیلتر و جستجوی بی رقیبی دارد. چون یکی از امن ترین سرویس های ایمیل است.


خود گوگل چند دلیل را برای این انتخاب ذکر می کند که به گمانم جای حرفی باقی نمی گذارد:



۱- اسپم کمتر: هیچ یک از شما ایمیل های تبلیغاتی و اسپم را دوست ندارید. گوگل هم آنها را دوست ندارد. پس جیمیل آنها را قبل از اینکه به inbox تان برسند، توسط تکنولوژی اختراعی ویژه ای فیلتر می کند. 

 

۲- جستجو: باکس جستجو در جیمیل همیشه دم دست تان است، تا دقیقا آنچه را که می خواهید در اختیار تان بگذارد.

 

۳- نمایش تمامی مکاتبات: پیام ها به همراه همه ایمیل هایی که قبلا به صورت Reply رد و بدل شده اند در یک گروه قرار می گیرند. پس همیشه می توانید تمامی روند گفتگو و مذاکره تان را یکجا در اختیار داشته و بررسی کنید.

 

۴- چت داخلی: تنها با یک کلیک و بدون نیاز به برنامه اضافه ای، می توانید از امکانات جی تاک (چت جیمیل) استفاده کنید. با هر یک از افراد لیست تماس تان چت کنید و حتی با ویدیو چت تماس تصویری داشته باشید.

 

۵- همیشه همراه شماست: همه جا به ایمیل تان دسترسی دارید. تنها به یک ابزار کوچک برای اتصال به اینترنت نیاز دارید. فرقی هم نمی کند چه مدل موبایل و یا تبلت و یا لپ تاپی استفاده می کنید. حتی با برخی دستگاه های صوتی پرتابل (مانند آی پاد تاچ) هم می توانید ایمیل های تان را چک کنید.

 

۶- فضای تقریبا بی پایانی در اختیار دارید: همین الان که من این خط را می نویسم شما بیشتر از ۷ گیگابایت فضای خالی در ایمیل تان در اختیار دارید که لحظه به لحظه هم بیشتر می شود. فکر می کنید برای شما کم است؟ خب، با هزینه پایینی هر میزان فضا که لازم دارید خریداری کنید!

 

۷- اولویت بندی inbox: به صورت خودکار ایمیل های مهم تان از بقیه محتوای اینباکس جدا می شوند تا تمرکز کاری تان فقط روی آنها باشد.

 

۸- امنیت: درست همانند سایت بانک ها و مراکز اقتصادی مهم، جیمیل از سیستم امنیتی HTTPS استفاده می کند تا امنیت ایمیل شما حفظ شود. همچنین متخصصان گوگل دائما در حال کار بر روی قابلیت های امنیتی جدید برای سرویس ایمیل شان هستند که در بخش امنیت به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

 

۹- رایگان! همه این امکانات و بسیاری قابلیت های دیگر کاملا رایگان در اختیار شما هستند.


منبع :جزئی از درسنامه ی سایت darsname.com


پس مطمئن باشید که از سایت ایمیل توسط گوگل یا همون جیمیل هیچ وقت پشیمون نمیشید.آدرس :



فقط توجه داشته باشید که برای چت کردن و گفت و گوهای صوتی و تصویری هم یکی از بهترین گزینه ها یاهو هست که بعد از ساخت ایمیل یاهو میتونید با نصب یه یاهومسنجر به راحتی با همه چت کنید و گفت و گو انجام بدید ضمن این که سرویس دهنده ی ایمیل خوبی هم هست اما روزانه حداقل 5 تا اسپم و تبلیغات براتون میاد.این هم آدرس ایمیل یاهو:



توجه داشته باشید که سرویس hotmail.com یا live.com و یا outlook.com هم بسیار بسیار معتبر و به درد بخور هستند.(هر سه یکی هستند)


اما پیشنهادی دوستانه از من :

بنظر من برای ارسال و دریافت ایمیل از سرویس های ایمیل ایرانی استفاده کنید و برای چت هم از یاهو ... چون سرعت سرویس های ایرانی خیلی خیلی بیشتر از سایت های خارجی هست و اونا هم ایران رو خیلی تحریم کردن ... خلاصه بنظر من ایمیل های ایرانی که اینجا نوشتم به ترتیب به بهترینن و خودم توی آدرس اول ایمیل اصلی دارم :

www.chmail.ir

www.mailfa.com

www.vatanmail.ir

www.mihanmail.ir

www.maildata.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
. جمعه 10 آبان 1392 ساعت 04:42 ب.ظ

بابت مطلبتون ممنون

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد