میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

تغییر رنگ متن ها در قالب

اگر شما هم از نویسندگی در وبلاگ لذت میبرید طبیعتا دوست دارید بعضی از متن های قالب رو تغییر رنگ بدید که به دلیل ناآگاهی از کدهای اچ تی ام ال به این کار موفق نشدید.

در ادامه قصد معرفی کدی ساده برای شما عزیزان دارم که به سادگی بتونید متن ها و لینک ها رو تغییر رنگ بدید.

خب دوستان عزیز:

اولین شرط برای تغییر رنگ اینه که شما کد اچ تی ام ال رنگ رو داشته باشید که برای پیداکردن کد رنگ دلخواه با کلیک روی لینک زیر میتونید کد رنگ دلخواه رو بدست بیارید.


کد اچ تی ام ال رنگ ها


خب بعد از پیدا کردن کد رنگ میریم سر اصل مطلب یعنی تغییر رنگ.

شما باید متنتون رو بین دو کد زیر قرار بدید:


مثلا من الان Mihanweb رو با همین روش به رنگ قرمز در میارم.این کد:


و این هم نمونه ی عمل شده ی کد:


Mihanweb
اما بعضی وقتا شما عنوان لینکی داری که میخوای رنگش رو تغییر بدی.مثلا یه کد دارید که به این صورت هست:


و میخواید متنی که لینک داره رو تغییر رنگ بدید ( در اینجا میهن وب ) . . . نحوه ی کار فرقی نداره اما باید توجه داشته باشید که کل کد رو بین کدهای اول که مخصوص تغییر رنگ بود نذارید چون عمل نمیکنه و شما باید فقط اون متنی که لینک داره رو بین کدهای مربوطه قرار بدید.


پس نمونه ی درست :


و این هم نمونه ی غلط:


پس تفاوت در این بود که متن در کد درست دقیقا بین کد تغییر رنگ بود اما در کد غلط بین کل کد لینک بود که باعث عمل نکردن کد میشه.

سوالی بود در خدمتم.



نظرات 8 + ارسال نظر
دلتنگم دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 05:52 ب.ظ http://hzen.mihanblog.com

سلام
خسته نباشید
از مطالب خوبتون ممنونم
ببخشید من هر کار کردم نتونستم رنگ آبی نوار منو و تولبار وبلاگم رو عوض کنم
من آدرس وبلاگم رو میذارم شما لطف میکنید به من بگید باید چه کار کنم
ازتون ممنون میشم

سلام باید تمام تصاویر مربوط به قالبتون تغییر پیدا کنه که خدمتتون عرض کردم در بخش نظرات وبلاگتون !

mahsa جمعه 1 آذر 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

این لینک هم میتونه کمک زیادی کنه من که از این مطلب خیلی استفاده کردم
http://khozestani.ir/majale/کد-و-نام-رنگ-ها-در-html-و-css/


با سپاس

ممنون از شما ... بله لینک مفیدی هست

لیندا دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 04:26 ب.ظ http://maid1375.blogfa.com

سلام من نتونستم ازش استفاده کنم
ب زور تونستم قالب موردعلاقموپیداکنم امارنگش سبزوسفیده دوست دارم مشکی قرمزباشه میشه کمکم کنید درستش کنم؟؟؟؟

fama یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 01:34 ب.ظ http://021-dl.ir

خیلی خیلی به دردم خورد. ممنون

سیروان پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 11:48 ق.ظ http://sirvan-bh89.blogfa.com

داداش ممنون خیلی کمک کرد
وبتم عالیه
موفق باشی گلم

میثم شنبه 8 تیر 1392 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام
مرسی
ولی من نتونستم استفاده کنم ازش!!!
ممکنه طراح قالب رنگ ها رو قفل کرده باشه؟

سلام خواهش میکنم . فکر نمیکنم دوست عزیز
شما اگه دوست داشتی کد قالبت رو برام بفرست و بگو چه تغییراتی میخوای بدی تا برات انجامش بدم .

ابراهیم سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 03:52 ب.ظ

من میخوام نظرات که نمایش داده میشه قرمز بشه اما هر کار می کنم نمیشه.

سلام شما آدرس وبلاگت رو هم باید ذکر میکردی که کمکت کنم

محمدرضا سلیمی یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام
ممنون
مطلب خوبی بود
فقط اگه میشه درباره ی آپلود سنتر و چگونه فایل هایمان را آپلود کنیدم و آپلود یعنی چه یه مطلب بزار

چون خیلیا بلد نیستند

سلام چشم حتما میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد