میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

گذاشتن تصاویر در قالب

امروز قصد ارائه آموزش قراردادن تصاویر توی قالب رو دارم که دوستانی که با کدهای اچ تی ام ال آشنا نیستن به راحتی بتونن در وبلاگشون تصاویر دلخواه رو قرار بدن.

خب دوستان عزیز:

ابتدا شما باید تصویر مورد نظرتون رو آپلود کنید و لینک مستقیم عکس رو بدست بیارید.سایت های آپلود بسیار بسیار بسیار زیاد هستن و فقط کافیه که توی گوگل یه سرچ کوچیک کنید و بعد از رسیدن به سایت دلخواه ، عکستون رو آپلود کنید و لینک مستقیمش رو داشته باشید تا به مرحله ی بعد بریم.....

بعد از از این که آدرس مستقیم عکس رو بدست آوردید این کد رو در جای دلخواه قرار بدید و متن های فارسی رو جایگزین کنید:

توجه داشته باشید خصوصیات زیاد دیگه ای هم هست که میتونید برای عکس ها تعریف کنید اما من مهم هاش رو اینجا نوشتم و شما هر کدوم رو که نخواستی میتونی حذف کنی ... البته برای رعایت نکات سئو بهتره که این چیزایی که من نوشتم رو حذف نکنید.
نظرات 5 + ارسال نظر
الناز یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 11:00 ب.ظ

دادا ممنون خیلی خب بود توی کیمیا چت هم بیا

خواهش میکنم ... من اهل چت روم نیستم ببخشید .

erfanbeig پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 12:51 ب.ظ http://NEWSOFT.LXB.IR

سلام
میشه برای هر یک یه نمونه سایتی رو بزاری؟؟
مر30

سلام دوست عزیز
شما میتونی با مراجعه به این آدرس :
http://shadiweb.ir/abzar/htmltest
بصورت آنلاین کد رو چک کنی ....
ایشالا که موفق میشی
در صورت عدم موفقیت به انجمن شادی وب مراجعه کن و عضو شو و درخواستت رو اونجا بده :
http://shadiweb.ir
فعالیت من از این به بعد اونجا صورت میگیره فقط ....
موفق باشید

حمیدرضا دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 01:52 ب.ظ http://downloadmax.rozblog.com

آره کد درسته ولی وقتی من میزارمش اولین خط بین تگ بادی عکس میره بالای وبلاگ سمت چپ قرار می گیره و قالب رو بد قلق می کنه. شما بگین من کد رو دقیقا کجای تگ بادی قرار بدم که زیباتر دیده بشه؟ ممنون

بنظرم بذارش بین اولبن پستت و اشتراک ایمیلی.برای این کار این کد رو توی قالبت پیدا کن :
<div id="forum_post_block">
و کد مربوط به عکس رو بذار بالای اون....
اگه یه وقتی دیدی عکس رفته چپ یا راست،برای بردن به وسط کد عکست رو بین این کدها بذار:
<div align="center"></div>
امیدوارم مشکلت حل بشه داداش...در غیر این صورت کد قالب رو بهم بده با عکست تا درستش کنم.
موفق باشی

حمیدرضا دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 12:30 ب.ظ http://downloadmax.rozblog.com

مهم نیست کجا باشه ، مهم اینه که جایی قرار بدم که هم زیبا بشه هم که قالب وبلاگم بهم نریزه...
نمیدونم کدوم تگ قرار بدم، کجای تگ قرار بدم تا خوب در بیاد

خب دوست عزیز کدی که بهت دادم درسته و مشکلی نداره
ممکنه یه وقتی بین تگ های قالبت گذاشته باشیش که باعث بهم ریختگی شده . . . . . . . . . .

حمیدرضا یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://downloadmax.rozblog.com

سلام به دوست خوبم خسته نباشی
یه سوال:
من این کدی رو که شما گذاشتی تو قالب وبلاگم قرار می دم ولی قالب به هم میریزه یعنی نمیدونم چه کدی رو در کجا قرار بدم بهتره ؟
میشه راهنماییم کنی؟

سلام دوست عزیز
شما بگو عکس رو کجای قالبت میخوای بذاری تا کمکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد