میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

معرفی ابزار پشتیبانی آنلاین شماره 1 برای وبلاگها و وبسایت ها

امروز قصد معرفی سایتی بسیار مفید در زمینه ی پشتیبانی آنلاین برای شما عزیزان دارم ... مسلما اکثر کسانی که وبلاگ یا وب سایتی رو دارن دوست دارن از راه های مختلفی پاسخگوی سوالات و مشکلات بازدیدکنندگان خودشون به صورت آنلاین باشن که عموما از یاهومسنجر استفاده میشه اما بهرحال خیلی از کاربران هم به دلیل نداشتن آی دی یاهو یا مشکلات دیگه ای نمیتونن با مدیران وبسایت هایی که از طریق یاهو وبسایت خودشون رو پشتیبانی میکنن گفت و گو کنن و میهن وب قصد معرفی سایتی ایرانی برای این کار کرده است.


خب دوستان عزیز ابتدا به آدرس زیر مراجعه کنید :

ابزار پشتیبانی آنلاین سایت 1ابزار

که با مراجعه به آدرس بالا هیچ نیازی به توضیح نیست و همه چیز توضیح داده شده و شما فقط کافیه یک نام کاربری جدید بسازید و آدرسی که به شما تعلق میگیره رو در وبلاگ یا وبسایتتون قرار بدید ...

آدرس ورود به سامانه پشتیبانی برای مدیران هم اینه : online.1abzar.com

که بعد از ورود شما به آدرس سامانه ، با نام کاربری و پسورد ثبت شده وارد بشید و با بازدیدکنندگان خود ارتباط داشته باشید .

در صورتیکه دوست ندارید از آیکون هایی که سایت 1ابزار به شما میده استفاده کنید کافیه که لینک اصلی رو بردارید و به متن یا عکس دلخواه خودتون لینک بدید . لینک اصلی ابزار پشتیبانی آنلاین به این صورت هست :

http://1abzar.ir/abzar/tools/support/user.php?admin=username

که بجای username نام کاربری خودتون رو وارد کنید.


برای فهم بیشتر عزیزانی که زیاد با کدهای اچ تی ام ال آشنایی دارن توضیحی اضافه خواهم داد :

مثلا شما میخواهید تصویری دلخواه رو داشته باشید مثلا این عکس رو من انتخاب کردم که مسلما توی سایت 1ابزار نیست  :

آنلاین

خب کافیه که به این عکس، لینک پشتیبانی بدم که طریقه ی لینک دار کردن عکس ها رو اینجا  ببینید :

متن های فارسی رو جایگزین کنید و بجای username هم یوزری که در سایت 1ابزار ثبت کردید رو قرار بدید و بعد هم در قالبتون استفاده کنید.مثلا یوزری که من ثبت کردم mihanweb هست که براحتی شما با کلیک روی عکس زیر میتونید به صفحه ی تماس با من (یعنی مدیرمیهن وب ) هدایت بشید.
Online Support
این هم نمایی از پنل مدیر اصلی و بازدیدکننده :

نظرات 7 + ارسال نظر
marjan دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 08:38 ب.ظ http://deledokhtarak.blogfa.com/

سلام من از این ابزار برای وبلاگم استفاده کردم ولی در هر حالت آفلاین رو نشون میده حتی وقتی که آنلاینم بازم آفلاینه چرا؟؟؟؟؟

راستش نمی دونم .. حتما یه جای کار اشتباه بوده !!
شما یک بار دیگه مراحل رو طی کن ببین درست میشه یا نه !

بازگشتی جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 09:18 ب.ظ http://hes-bahari.blogfa.com

سلام . من تونستم ابزارو واسه وبلا'م راه اندازی کنم . اما وقتی میخوام وارد سامانه بشم میگه ایمیل شما در سامانه وجود ندارد ؟
باید چکار کنم ؟

سلام فکر می کنم شما ثبت نام نکردی ..

امیر یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 11:42 ب.ظ

وب سایت toolslayer.ir را هم ببینید اون هم ابزار پشتیبانی آنلاین با کلی امکانات داره، مثلآ ریسپانسیو هست و آدم با موبایلشم میتونه راحت با بازدید کننده ها حرف بزنه، و البته رایگان

تشکر از شما

khodadad یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 11:10 ق.ظ http://jelyanboys.loxblog.com

ممنونم از حسن نیت شما

خواهش می کنم

باران سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 04:42 ق.ظ http://baran-7979.blogsky.com

چرا هیچی واسه جیمیلم نیومد اگه میشه جوابمو تو وبلاگ خودم بدید
متشکرم

سلام
اگه منظورتون از ایمیل ، ایمیل فعال سازی سایت 1ابزار هست شما باید مقداری صبر کنید تا برای شما فرستاده بشه .
به وبلاگتون اومدم و چون این ابزار رو دیدم متوجه شدم که موفق شدید .

رسول شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 06:05 ب.ظ

خیلی خوبه

دوستت سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 01:15 ب.ظ http://kh.blog.com

وبت حرف نداره
با همین قدرت ادامه بده

ممنونم
کاش خودت رو هم معرفی میکردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد