میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

تغییر خودکار اندازه تصاویر در قالب

تغییر خودکار اندازه تصاویر در قالب

شاید قالبی داشته باشید که بعد از اینکه توی پست ها ، از تصاویر استفاده کردید ، تصاویر به علت عریض بودن از کادر پست خارج میشن و ظاهر قالب وبلاگ یا وبسایت رو بهم میزنن اما میهن وب شما رو با کد و آموزش تغییر خودکار اندازه تصاویر  آشنا میکنه پس با ما همراه باشید .


 

 خب دوستان عزیز میهن وبی ، برای تغییر اندازه خودکار تمام تصاویر قالب تنها کافیه که تگ بسته هید یا <head/> رو در قالبتون پیدا کنید و کد زیر رو :

بگذارید بالای اون !!

* توجه داشته باشید که اندازه طول رو هر چقدر که دوست دارید مشخص کنید و باید بجای علامت سوال (؟) ، عدد بگذارید مثلا 500 !!

بعد از مشخص کردن اندازه طول ، قالب رو ثبت کنید و نتیجه رو ببینید .

* در کد بالا ، مقدار ارتفاع ، بصورت خودکار تعریف شده (auto) که با طول مورد نظر شما تغییر اندازه متناسب بده اما مقدار ارتفاع هم میتونید بصورت عددی وارد کنید .

پایان مطلب

نظرات 4 + ارسال نظر
fereshteh دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 12:52 ق.ظ http://berozkadeh.mihanblog.com/

سلام ببخشید من ازمیهن بلاگ استفاده میکنم میخوام فقط سایز عکسهای پست ها تغییر کنه نه کل وبلاگ
ممنون میشم راهنماییم کنین
منتظر جوابتون هستم

ایمان چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 12:37 ب.ظ http://comdroid.tk/

سلام، ممنون بخاطر آموزشتون
راستش منم مشکل دوست قبلی رو دارم
اما من بلاگفایی نیستم
از سرویس دهنده رزبلاگ استفاده میکنم
میخوام فقط سایز عکسهای پست ها تغییر کنه نه کل وبلاگ
ممنون میشم راهنماییم کنین
منتظر جوابتون هستم

سلام شما هم کاری که به دوست قبلی گفتم انجام بده منتها باید بجای عبارت <-PostContent-> ، عبارت [Post_Content] رو پیدا کنید ...

xee پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 04:14 ب.ظ http://idea-world.blogfa.com

خیلی ممنون لطف کردین مشکلم حل شد ممنون از پاسخ گویی خیلی سریعتون

خواهش می کنم و خوشحالم مشکلتون حل شد .
امیدوارم موفق باشید .

xee پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 01:29 ب.ظ http://idea-world.blogfa.com

با سلام معذرت میخوام من یه مشکل با این کد شما دارم وقتی میذارم توی قالبم همه عکس های رو تغییر اندازه میده حتی عکس نویسنده رو و حتی تبلیغات خوده بلاگفا رو هیچ راه حلی براش نیس؟بخاطر همین مشکل مجبور شدم قالبم رو عوض کنم تا مشکل این کد رفع بشه

سلام این کد جامع هست دوست عزیز .. در کل برای تمام عکس ها نوشته شده .. اگه بخوای فقط عکس پست ها تغییر اندازه بده باید یه استایل برای پست ها تعریف کنی .. مثلا من استایل axha رو اضافه کردم که به اینصورت می شه :
<style type="text/css">
.axha img {width:?px;height:auto;}
</style>
و بعد باید تگ مربوط به پست بلاگفا رو پیدا کنید و توی کلاس axha بذارید . یعنی این رو پیدا :
<-PostContent->
و اینو جایگزینش کنی :
<div class="axha"><-PostContent-></div>
این طوری مشکلت حل میشه .. می تونی به جای axha هر چیز دیگه ای هم خواستی بنویسی اما حتما باید هم توی استایل و هم توی div مثل همدیگه باشن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد