میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

افزایش کیفیت متن ها در فتوشاپ

افزایش کیفیت متون در فتوشاپ


اگه شما هم از کاربرای نه چندان حرفه ای فتوشاپ مثل خودم باشی و فقط واسه این که کارت راه بیفته و محتاج دیگران نشی ازش استفاده میکنی ممکنه وقتی متنی رو مینویسد ببینید که متن اصلا کیفیت نداره و دورش شکستگی هست.اما نمیدونید که یک راه بسیار ساده هست که کیفیت متن ها رو اوکی میکنه.

برای دیدن این آموزش ساده و کاربردی باید زحمت یه کلیک ساده روی ادامه مطلب رو بکشید.


خب دوستان:

برای این کار کافیه وقتی که میخواید متنتون رو بنویسید از کشو روبروی aa گزینه ی none رو تغییر بدید.

افزایش کیفیت متون در فتوشاپ

حالا هر کدومش رو تغییر بدید از حالت اصلی بهتره اما فکر میکنم smooth از همشون بهتره.انتخاب با خود شماس و میتونید نتیجه ها رو با هم مقایسه کنید و نوع دلخواه رو انتخاب کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
mahdi چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 01:42 ب.ظ

من اون کارم کردم درست نشد رزولیشن صفحه هم رو 300 هست و حتی 400 هم کردم ولی درست نشده چاره چیست؟

دوست عزیز ربطی به رزولوشن نداره .. شما از کشو روبروی aa تنظیماتی که گفته شد رو انجام بدید کیفیت متن بهتر می شه .

مهدی یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 11:09 ق.ظ

ممنون دوست عزیز.
خیلی خوب بود

خواهش می کنم

hajar یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 03:09 ب.ظ

خیلییییییییی ممنون

خواهش می کنم .

Kami پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 11:16 ق.ظ

صد تا لایک داری مدیر
ممنونم

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد