میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

کد آهنگی بسیار زیبا و آرامش بخش از گروه سکرت گاردن

آهنگ آرامش بخش در وبلاگ و وبسایت



کد آهنگ بسیار زیبا و بی کلامی از گروه سکرت گاردن رو برای شما عزیزان به دو صورت پخش خودکار و دستی ، آماده کردم که مطمئنا با اکثر سلیقه ها سازگار هست و همه از شنیدن این آهنگ زیبا و آرامش بخش لذت میبرن .



 

دوستان عزیز اول نمونه ی این آهنگ همراه با پلیرش رو ببینید :

خب در صورتیکه از آهنگ و ظاهر پلیر خوشتون اومد می تونید از کدهای زیر استفاده کنید که کد اول مربوط به پخش خودکار و کد دوم مربوط به پخش دستی هست .

پخش خودکار :

پخش دستی :


پایان مطلب

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 07:53 ب.ظ

سلاام این آهنگ عااااااااااااااااااالیه اما هر کاری میکنم نمیتونم تو وبلاگم بذارمش کد خودکارشو کپی میکنم تو بخش کد ها اما بالا نمیاره لطفا کمک کنید

می گل چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 09:34 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای.عالی بودمرسی...

خواهش می کنم .

Esmaeil دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

داداش این اهنگ فوق العادس.ممنونم ی دنیا.............

آره خیلی زیباست داداش
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد