میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

میهن وب

mihanweb,آموزشی,تفریحی,وبلاگ نویسی,فتوشاپ,اطلاعات عمومی,قالب بلاگفا,ترجمه قالب

روز تولد خود از همراه اول هدیه ویژه بگیرید !!

طرح ویژه همراه اول


دوستانی که از سیم کارت همراه اول استفاده می کنند در صورتیکه سند سیم کارتشون بنام خودشون هست ، هرگز این مطلب رو از دست ندن !!

طرح هدیه تولد همراه اول یک سرویس ویژه هست که مشترکین می تونن توی روز تولدشون ، با وارد کردن کدی ، از هدیه 24 ساعت تماس رایگان درون شبکه برخوردار بشن و عشقشو ببرن !! 

 

هدیه تولد

مشترک گرامی تولدت مبارک!
در روز تولدتان میتوانید یکی از دو مورد زیر را به انتخاب خود از همراه اول هدیه بگیرید:
۱- ۲۴ ساعت مکالمه رایگان درون شبکه
۲- ۱۲۰ امتیاز باشگاه فیروزه ای (معادل ۲۴ ساعت مکالمه رایگان درون شبکه + ۲۰۰ مگابایت اینترنت)

نحوه دریافت هدیه
هدیه تولد بر روی سامانه جامع خدمات همراه اول (کد *۱۰# و پیامک به ۹۸۱۰+)، با کد ۴۱ به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ارائه می شود. کدهای دستوری جهت برخورداری از این سرویس در جدول زیر خلاصه شده است:

نحوه دریافت هدیه
   
درخواست
کد *۱۰#
پیامک به ۹۸۱۰+
فعال‏سازی هدیه تولد/ ۲۴ ساعت مکالمه رایگان درون شبکه
*۱۰*۴۱۱#
۴۱۱
فعال‏سازی هدیه تولد/۱۲۰ امتیاز باشگاه فیروزه ای
*۱۰*۴۱۲#
۴۱۲
دریافت راهنما *۱۰*۴۱۹# ۴۱۹

مشترکین برای دریافت هدیه می بایست در روز تولدشان به انتخاب خود عدد ۴۱۱ یا ۴۱۲ را به سرشماره پیامکی ۹۸۱۰+ بفرستند یا یکی از کدهای *۱۰*۴۱۱# یا *۱۰*۴۱۲#را شماره گیری کنند. همچنین امکان دریافت راهنمای هدیه، و بررسی روز تولد ثبت شده در سیستم، با ارسال عدد ۴۱۹ به سرشماره پیامکی ۹۸۱۰+ یا شماره گیری کد *۱۰*۴۱۹#امکان پذیر است.

همچنین دریافت هدیه تولد از طریق اپلیکیشن یا وب سایت همراه من بخش خدمات من/ طرح های تشویقی امکان پذیر است.

قوانین کلی

بسته هدیه تولد به کلیه مالکین سیم کارت های دائمی (به جز مشترکین دارای شرایط خاص و با بدهی معوقه) و اعتباری (به جز مشترکین با وضعیت قطع یک طرفه و دوطرفه و سلب امتیاز) ارائه می شود. همچنین مشترکین حقوقی امکان دریافت این هدیه را ندارند.
مالکین سیم کارت های دائمی و اعتباری، می بایست در روز تولد خود کددستوری مربوط به فعال سازی بسته هدیه مکالمه را شماره گیری کنند. به عبارت دیگر درخواست هایی که قبل از ساعت ۰۰:۰۰ و بعد از ساعت ۲۳:۵۹ تاریخ تولد ارسال شوند، مورد قبول قرار نمی گیرند.
بسته هدیه مکالمه تا ۲۴ ساعت پس از فعال سازی توسط مشترک معتبر خواهد بود. به بیان دیگر با دریافت این بسته کلیه مکالمات درون شبکه مشترک تا ۲۴ ساعت پس از زمان فعال سازی، رایگان خواهد بود.
به طور مثال مشترکی که در ساعت ۱۰:۲۱ دقیقه روز تولد خود اقدام به فعال سازی بسته هدیه نماید، می تواند تا ساعت ۱۰:۲۱ روز بعد مکالمات درون شبکه رایگان داشته باشد
با استفاده از امتیاز باشگاه فیروزه ای امکان دریافت تمامی بسته های موجود در باشگاه فراهم می باشد، همچنین امتیازات اختصاص یافته به مشترکین تا پایان سال بعد اعتبار دارد و پس از آن منقضی می گردد.


برید حالشو ببرید !! پایان مطلب !!

مطلب بروزرسانی شد و کد قبلی که دیگر کار نمی کرد با کد جدید جایگزین شد .

نظرات 10 + ارسال نظر
مهمه شنبه 9 دی 1396 ساعت 01:13 ب.ظ

امروز روز تولدمه هر کاری کردم فعال نشد.لطفا مردم رو سرکار نزارید. با اینکه بیش از 12 سال از با همراه اول هستم انتظار همچین حرکتی رو نداشتم.ممنون همراه اول.

سر کاری نیست دوست عزیز .. احتمال داره که سیم کارت بنام شما نباشه یا توی اون روز شبکه شلوغ باشه یا هر چی ..
ضمنا کد جدید هم در پست قرار داده شد که حتما جواب خواهد داد .

افسانه پنج‌شنبه 19 مرداد 1396 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام امروز تولدمه پیام نصفه اومده هر چی کد رو میزنم نمیشه چیکار کنم

اگر از اولش معلومه که نوشته طرح براتون فعال شده که مشکلی نیست .

شهاب پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 11:55 ق.ظ

مسخره کردین خودتون رو

متاسفانه بنده بعد از مدت ها به وبلاگ سر زدم و متوجه شدم که کد دریافت هدیه تغییر کرده وگرنه این امکان همچنان فراهم هست دوست عزیز ..
بهرحال با عرض پوزش از شما ، کد جدید جایگزین شد .

سعید پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام خسته نباشید
ببخشید هدیه تولد شامل پیام کوتاه هم میشه یا فقط مکالمه

سلام فقط مکالمه درون شبکه همراه اول و خطوط ثابت

محسن سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 11:29 ق.ظ

امروز تولدمه ولی هر کاری میکنم هدیه رو نمیده همش دروغ

دروغ نیست عزیز

علی جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 05:46 ق.ظ

امروز تولدمه چرا هرکاریش میکنم برامن فعال نمیشه

سعید جمعه 4 دی 1394 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.melod.in

امروز تولد من بود خیلی ممنون بابت این کد که قرار دادی

خواهش می کنم
تولدتون هم مبارک

مجید یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 02:54 ب.ظ

من امروز تولدمه هر کاری میکنم میگه شبکه شلوغه پس هدیه تولد من چی میشه؟

تولدت مبارک مجید آقا
هههههه از شانسته .. فکر کنم باید همین طور امتحان کنی تا موفق بشی

رقیه دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 11:10 ق.ظ

به کد باید زنگ بزنیم یا پیامک خالی بفرستیم موندم تو کد؟؟؟؟؟؟!!؟

فرقی نداره .. هر دو روش عملیه

Esmaeil یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 08:53 ب.ظ

دمت گرم داداش.ممنونم

خواهش میکنم داداش !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد